krigsstega.blogg.se

Jag har just fått veta att jag har en inkräktare i min kropp - en tumör som jag gett namnet Tekla. Hon ska dö!

The fanman

Publicerad 2015-07-24 23:49:35 i Allmänt,

Igår och idag har jag hängt med "the fanman", han är även min pappa. Men det blev liksom höjdpunkten av lek och bus. Vi har skjutit pilbåge, kollat på film och ätit godis samt tagit roliga bilder. Allt var bra förutom att jag fick ett fett blåmärke på armen för att jag råkade snärta pilbåge-strängen på armen två gånger. Det gjorde jävligt ont och det ser inte snyggt ut.

Nu är jag på jobbet. Jobbar hela helgen. Jag har börjat räkna ner till ledigheten. 5 låååånga arbetspass kvar till semester och skoj i Malmö.

Prepp inför "the fanman". Fläktmannen alltså:



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela