krigsstega.blogg.se

Jag har just fått veta att jag har en inkräktare i min kropp - en tumör som jag gett namnet Tekla. Hon ska dö!

Sommar är ju ändå bra!

Publicerad 2015-06-30 20:43:39 i Allmänt,

Det börjar ju faktiskt bli sommar på riktigt nu! Och det är så efterlängtat. Till exempel så drog jag ut och sprang idag, helt spontant. Utan att behöva gruva sig för att frysa. Bra gick det också! Cyklingen har nog gett lite kondition.

Och en väldigt bra grej är att jag ska få ta bort tre arbetspass och får tre lediga dagar till. Pratade med chefen lite och det var faktiskt hon som föreslog det. Vi ska också få lite förstärkning på jobbet, för det är mer att göra än förut! Det känns också bra. Då finns det nån att ringa ut om jag skulle behöva vara ledig nån fler dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela